Показать сообщение отдельно
Старый 12.10.2012, 23:37   #1451
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,542
Сказал(а) спасибо: 2,173
Поблагодарили 3,173 раз(а) в 1,602 сообщениях
Вес репутации: 47
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kergma Посмотреть сообщение
...
PS налицо разная нагрузка при разных действующих напряжениях
13,8 в : 13,8/0,083 ~ 166 Ом
18,4 в : 18,4/0,095 ~ 194 Ом
...
Так,це ж двигун ( як його ,той опір, назвати, можливо динамічний ??)(при заторможеному моторі максимальний ,а при нормальних обертах з мінімальним навантаженням - мінімальний).Я старався акцентувати (без всякого сарказму),що один і той самий мотор при однаковій механічній протидіїї його роботі при збільшенні напруги живлення не може почати споживати меньший струм.
Добре,проїхали, вибачайте за флуд Питання в тому, як і чим допомогти людині у вирішенні проблеми ( на обладнання все таки викинуті гроші). Якщо "заїстися" то як правило можна щось придумати (наприклад якусь "вольтдобавку" придумати і т.п. кулібінство-клоунаду). А Якщо без фанатизму, то треба більш глибоко вникати в схемотехніку тюнера.
Я не бачу відповіді на одне маленьке питання: як даний мотор поводить себе з меньшим для себе фізичним навантаженням (з меньшою (чи легшою) антеною,чи взагалі без антени,чи крутить,якщо йому допомагати руками ??

Последний раз редактировалось kotiaj; 13.10.2012 в 00:16.
kotiaj вне форума  
Пользователь сказал cпасибо: