Головні платні американські канали відокремлюються від кабельних мереж

20.03.2015
Слідом за HBO, спільно з Apple анонсировавшем потоковий сервіс NOW, на такий крок зважився і інший знаменитий преміум-канал Showtime ("Декстер", "Батьківщина" "Коханці").
HBO сподівається залучити близько 10-15 мільйонів глядачів, які не користуються послугами операторів кабельного телебачення. Після запуску NOW у квітні перші три місяці сервіс буде доступний на пристроях Apple і персональних комп'ютерах за ціною 14.99 доларів в місяць. Передплатники кабельного телебачення зможуть користуватися програмою безкоштовно. Після цього сервіс почне працювати і на інших платформах. Подібний крок з боку HBO прискорив переговори керівництва Showtime з цифровими дистриб'юторами, яке заявило, що їх власний сервіс почне роботу в найближчому майбутньому.
Обидва канали до цього відмовлялися продавати свій контент без посередництва кабельних мереж, боячись зіпсувати відносини з їхніми операторами. Тим не менш, успіх потокового сервісу Netflix переконав їх у доцільності такого рішення. Леслі Мунвс, президент CBS Corporation, що володіє Showtime, заявив, що модель кабельного телебачення приречена на зміни.
http://www.broadcasting.ru/newstext.php?news_id=104260