Показать сообщение отдельно
Старый 16.06.2015, 21:07   #28
SLAVASAM
Модератор
 
Аватар для SLAVASAM
 
Регистрация: 17.07.2007
Ресивер: Дрим 500, Openbox® SX4. U2CВ6
Адрес: Украина
Сообщений: 14,092
Сказал(а) спасибо: 1,017
Поблагодарили 5,978 раз(а) в 2,902 сообщениях
Вес репутации: 58
SLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордитсяSLAVASAM за этого человека можно гордится
По умолчанию

TNS Україна: з російської музики українці переходять на "своє"





Українці в містах 50 тис+ втрачають інтерес до російським артистам і слухають "своє". Дослідження розміщено на tns-ua.com

Як показує дослідження TNS MMI, в 2015 році в містах України 50 тис.+, відбулося різке падіння частки населення, яка слухає музику російських виконавців. У той же час, кількість прихильників української музики з 1 кварталу 2013 року зросла майже на 6%. Так, вперше за 5 років (починаючи з 2011 року) українська поп-музика стала популярнішою російської.

Спостерігається зростання двох стилів: популярної української музики та української рок-музики. У 2011 році 15% респондентів слухали український рок, тоді як в 2015 їх стало 20%.

Протягом останніх 5 років українська музика стає популярнішим по всіх регіонах України. Якщо говорити саме про поп-музиці, - за останній рік, у порівнянні з 1 кварталом 2014 року, кількість прихильників українських виконавців, росте тільки в Південному (на 4,7%) і Східному регіоні (на 2,1%), а в інших регіонах значних змін у частці слухачів не сталося.

У 2015 році особливою популярністю користується музика "Океану Ельзи" і Скрябіна, кількість слухачів останнього зросла у 2,5 рази порівняно з 2014 роком.

Найбільш значні втрати аудиторії – у Ані Лорак, але, незважаючи на це, залишається в ТОП-5 виконавців, чия творчість подобається опитаним.


Дані дослідження MMI за 1 квартал 2011-2015 роки (збір даних в березні):

Населення України 12-65 років, у містах 50 тисяч+ (крім АРК і зони АТО)
Вибіркова сукупність: 5000 респондентів
Дослідження MMI проводиться на постійній основі, щоквартально, за ініціативою компанії TNS
Респондентам пропонувалося вибрати виконавців і стилі музики зі списку, складеного компанією TNS


Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.

TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень.

http://www.mediabusiness.com.ua/cont...43670/lang,ru/
__________________
Водку мы пьем для запаха - а дури нам своей хватает!
Любовь приходит, любовь уходит, а выпить хочется всегда.
SLAVASAM вне форума