TNS Україна: з російської музики українці переходять на "своє"
Українці в містах 50 тис+ втрачають інтерес до російським артистам і слухають "своє". Дослідження розміщено на tns-ua.com
Як показує дослідження TNS MMI, в 2015 році в містах України 50 тис.+, відбулося різке падіння частки населення, яка слухає музику російських виконавців. У той же час, кількість прихильників української музики з 1 кварталу 2013 року зросла майже на 6%. Так, вперше за 5 років (починаючи з 2011 року) українська поп-музика стала популярнішою російської.

Спостерігається зростання двох стилів: популярної української музики та української рок-музики. У 2011 році 15% респондентів слухали український рок, тоді як в 2015 їх стало 20%.
Протягом останніх 5 років українська музика стає популярнішим по всіх регіонах України. Якщо говорити саме про поп-музиці, - за останній рік, у порівнянні з 1 кварталом 2014 року, кількість прихильників українських виконавців, росте тільки в Південному (на 4,7%) і Східному регіоні (на 2,1%), а в інших регіонах значних змін у частці слухачів не сталося.

У 2015 році особливою популярністю користується музика "Океану Ельзи" і Скрябіна, кількість слухачів останнього зросла у 2,5 рази порівняно з 2014 роком.
Найбільш значні втрати аудиторії – у Ані Лорак, але, незважаючи на це, залишається в ТОП-5 виконавців, чия творчість подобається опитаним.
Дані дослідження MMI за 1 квартал 2011-2015 роки (збір даних в березні):
Населення України 12-65 років, у містах 50 тисяч+ (крім АРК і зони АТО)
Вибіркова сукупність: 5000 респондентів
Дослідження MMI проводиться на постійній основі, щоквартально, за ініціативою компанії TNS
Респондентам пропонувалося вибрати виконавців і стилі музики зі списку, складеного компанією TNS
Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.
TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень.
http://www.mediabusiness.com.ua/cont...43670/lang,ru/