Показать сообщение отдельно
Старый 03.04.2018, 22:26   #1
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,541
Сказал(а) спасибо: 2,165
Поблагодарили 3,170 раз(а) в 1,601 сообщениях
Вес репутации: 47
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kreshnot Посмотреть сообщение
...это написано для пионеров
Іншого не напишуть, виробника АКБ хвилюють два типові моменти : щоб покупець не ухайдохав батарею ще до закінчення гарантійного терміну ... і щоб даний виріб з переляку не прослужив набагато довше за ту ж таки "гарантію".
Наскільки я пам'ятаю, пластини сульфатуються при глибокій розрядці і усувається сульфатація (як правило тільки частково)в кінці процесу зарядки "добивкою" батареї довгою та нудною пропорційно-циклічною зарядкою/розрядкою малими струмами .
Якщо вірити теперішнім книжкам - сучасні технології виготовлення свинцевих акумуляторів зводять сульфатацію до мінімуму. Мабуть можна вірити, в мене на автомобілі крутить Varta 2007р.в. заводської комплектації, і ще не підводила в любі морози.
Цитата:
Сообщение от caxa Посмотреть сообщение
... джерело для детальнішого вивчення проблеми
В pdf файлі "Электрооборудование автомобилей" автор В.Е. Ютт . Досить доступно описані як колишні так і сучасні свинцеві АКБ. Зокрема про методи та нюанси зарядки( приблизно 66...70 сторінки).
Скачав файл, але щось не влазить сюди навіть заархівований. Дам пряме посилання для скачування
http://www.booksgid.com/loadbook/19571

Последний раз редактировалось kotiaj; 03.04.2018 в 23:19.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: