Показать сообщение отдельно
Старый 27.11.2020, 23:54   #1191
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,542
Сказал(а) спасибо: 2,174
Поблагодарили 3,173 раз(а) в 1,602 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от myseg Посмотреть сообщение
Вот просто интересно, ставлю с запасом в три раза, и выходит мало?
Тому що це кардинально невірний метод ремонту, який в багатьох випадках (якщо не в більшості) приводить до повторів. Міняти потрібно не тільки візуально пошкоджені деталі, а й ретельно перевіряти інші, які можуть візуально бути нормальними. І перевіряти радіоелементи не тільки у вторинних колах ("холодна" частина БЖ), а й в первинних ("гаряча" частина). Для цього треба мати невеличкий арсенал КВП. Інакше це не ремонт, а імітація ремонту, після якого не допоможуть ні 105 градусні, ні 205 градусні конденсатори. Білье того, якщо все зробити нормально, не схалтуривши, підібрати коректно номінали по напрузі, то й 85 градусні служать нормально.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
4 пользователя(ей) сказали cпасибо: