Цитата:
Сообщение от serbaurij5
...Це вони вам вбили в голову, що потрібно викликати тільки їх...
|
Ну, не зовсім так. Віасату головне щоб їм абонплата поступала, а хто займається ремонтом обладнання їм абсолютно фіолетово. Якщо людина готова платити, наприклад, 500 грн за приїзд майстра, оператор пропонує їй свого інсталятора. Але реалії логістики такі,що іноді і за 500 грн майстру їхати не вигідно. І звідки в підтримці оператора можуть знати про умовного місцевого Васю Пупкіна, який може взяти за прихід до абонента 50...100 грн чи стакан шмурдяку? Так що клієнт повинен сам визначатися з майстром.
P.S.:
Цитата:
Сообщение от deepforest
...але цього разу майстер не з'явився хоч ми і домовлялись, на дзвінки не відповідає, буду знову у Віасат на гарячу лінію дзвонити, а це десь 5-10хв очікування відповіді оператора.
|
Майстер мабуть запропонував оператору з гарячої лінії самому з'їздити на ремонт