Показать сообщение отдельно
Старый 19.08.2022, 14:04   #405
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,541
Сказал(а) спасибо: 2,165
Поблагодарили 3,170 раз(а) в 1,601 сообщениях
Вес репутации: 47
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от serbaurij5 Посмотреть сообщение
...Це вони вам вбили в голову, що потрібно викликати тільки їх...
Ну, не зовсім так. Віасату головне щоб їм абонплата поступала, а хто займається ремонтом обладнання їм абсолютно фіолетово. Якщо людина готова платити, наприклад, 500 грн за приїзд майстра, оператор пропонує їй свого інсталятора. Але реалії логістики такі,що іноді і за 500 грн майстру їхати не вигідно. І звідки в підтримці оператора можуть знати про умовного місцевого Васю Пупкіна, який може взяти за прихід до абонента 50...100 грн чи стакан шмурдяку? Так що клієнт повинен сам визначатися з майстром.
P.S.:
Цитата:
Сообщение от deepforest Посмотреть сообщение
...але цього разу майстер не з'явився хоч ми і домовлялись, на дзвінки не відповідає, буду знову у Віасат на гарячу лінію дзвонити, а це десь 5-10хв очікування відповіді оператора.
Майстер мабуть запропонував оператору з гарячої лінії самому з'їздити на ремонт
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: