Показать сообщение отдельно
Старый 11.01.2023, 15:58   #1792
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 802
Сказал(а) спасибо: 441
Поблагодарили 1,166 раз(а) в 551 сообщениях
Вес репутации: 31
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от evo Посмотреть сообщение
Друзі, хто і що порадить?... У звязку з відключенням світла, зараз багато ресіверів просто тупо не витримують пускового току і ламаються. В основному це БЖ. З ремонтом проблем не було. Але трапився один випадок і боюсь, що буде він не одинарний. Вийшов з ладу ресівер на гарантії. Знаючи, як довго сервісний центр буде вирішувати питання з ремонтом чи обміном (3 місяці чекав), то теж його здав на ремонт. Але в ремонтному дослідили його і відповіли, що він нерентабельно ремонтний. Мабуть процесор полетів. Ну дідько з цим ресівером. Питання в мене трохи інше. Знаючи, що у нас такі відключення світла, чи сервісний центр обмінює такі ресівери чи береться їх ремонтувати безкоштовно по причині гарантійного терміну? Чи посилається на електриків? Мол, причина в електриці, от з ними й судіться та розбирайтесь. Тут просто треба для себе вирішити. Чи мовчки поміняти ресівер на інший в свій збиток чи таки звернутись у сервісний?
Тут на власний розсуд ... Більшість клієнтів погоджуються на платний ремонт , щоб не чекати місяць ресивер з ремонту . В кого є гроші , купляють новий , а гарантійний кажуть буде про запас .

Навіть самі вредні клієнти посидівши місяць без ТВ починають берегти апаратуру , точніше більшість , бо є упороті до яких не доходить навіть після п'ятого разу .
sergeyss9 на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: