Цитата:
Сообщение от sergeyss9
Тут на власний розсуд ... Більшість клієнтів погоджуються на платний ремонт , щоб не чекати місяць ресивер з ремонту . В кого є гроші , купляють новий , а гарантійний кажуть буде про запас .
Навіть самі вредні клієнти посидівши місяць без ТВ починають берегти апаратуру , точніше більшість , бо є упороті до яких не доходить навіть після п'ятого разу . 
|
Та я і був згодний на той платний ремонт за свій рахунок аби не чекати отих 3 місяців (уже були такі випадки) з сервісного. Тут питання в іншому. Якщо гарантійний ресівер вийшов з ладу по причині перемикань світла, то чи сервіс безкоштовно ремонтує-обмінює по гарантії, чи одразу відповідає, що безкоштовного не буде, того що це причина вашого обленерго і компенсацію за несправний ресівер вимагайте з них?
У мене усі упороті клієнти

Я вже й не кажу їм, щоб ставили барєри - нема сенсу. Тричі згорить ресівер, то все одно не ставлять барєр