Показать сообщение отдельно
Старый 11.01.2023, 16:42   #1795
evo
Профи
 
Аватар для evo
 
Регистрация: 11.03.2011
Ресивер: HD
Адрес: Україна
Сообщений: 934
Сказал(а) спасибо: 563
Поблагодарили 1,290 раз(а) в 553 сообщениях
Вес репутации: 26
evo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордится
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sergeyss9 Посмотреть сообщение
Тут на власний розсуд ... Більшість клієнтів погоджуються на платний ремонт , щоб не чекати місяць ресивер з ремонту . В кого є гроші , купляють новий , а гарантійний кажуть буде про запас .

Навіть самі вредні клієнти посидівши місяць без ТВ починають берегти апаратуру , точніше більшість , бо є упороті до яких не доходить навіть після п'ятого разу .
Та я і був згодний на той платний ремонт за свій рахунок аби не чекати отих 3 місяців (уже були такі випадки) з сервісного. Тут питання в іншому. Якщо гарантійний ресівер вийшов з ладу по причині перемикань світла, то чи сервіс безкоштовно ремонтує-обмінює по гарантії, чи одразу відповідає, що безкоштовного не буде, того що це причина вашого обленерго і компенсацію за несправний ресівер вимагайте з них?

У мене усі упороті клієнти Я вже й не кажу їм, щоб ставили барєри - нема сенсу. Тричі згорить ресівер, то все одно не ставлять барєр
evo на форуме   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: