Цитата:
Сообщение от kotiaj
Якщо згорить зарядне - це ще пів біди, бували випадки що й АКБ розлітались на кусочки, з усіма "не дуже приємними" наслідками.
Я в своєму зарядному на гарячу в процесі зарядки роблю переплюсовку, закорочую клеми скільки завгодно раз і нічого не горить та не плавиться, хоча запобіжник є по-любому. І струм необхідний можна виставити Хіба це погано?
|
АКБ може тріснути хіба якщо на неї вальнути 50+A. За наявності запобіжника на 10А це неможливо.
Та й за усю свою понад 40-літню автомобільну кар'єру не пригадую жодного випадку переполюсовки з помилки (ттт). Тобто спеціальний електронний захист від неї - це рішення хіба для блондинок.
Але ми тут обговорюємо конкретно переробки в зарядне БЖ від ПК. Де в усіх варіаціях регульованого обмеження струму з шунтом є побічне явище неминучої зміни кінцевої напруги.
Що призводить до необхідності так само особисто контролювати процес зарядки, як то робиться в варіанті з простим потенціометром, що регулює вихідну напругу.
А так я цілком допускаю що існують продвинуті спеціалізовані зарядки, в яких на початку завдаєш бажаний струм і кінцеву напругу (а також регулюєш криву зменшення струму по мірі зарядки) - і вони його автиматично підтримують протягом усього циклу зарядки. Без впливу фактору внутрішнього опору батареї.