Показать сообщение отдельно
Старый 20.01.2023, 14:12   #273
vigera
Местный
 
Регистрация: 24.03.2014
Ресивер: WV T62D, KII Pro S905 DVB T2/S2/C 2/16G
Сообщений: 158
Сказал(а) спасибо: 57
Поблагодарили 161 раз(а) в 71 сообщениях
Вес репутации: 13
vigera скоро придёт к известностиvigera скоро придёт к известности
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kotiaj Посмотреть сообщение
Якщо згорить зарядне - це ще пів біди, бували випадки що й АКБ розлітались на кусочки, з усіма "не дуже приємними" наслідками.
Я в своєму зарядному на гарячу в процесі зарядки роблю переплюсовку, закорочую клеми скільки завгодно раз і нічого не горить та не плавиться, хоча запобіжник є по-любому. І струм необхідний можна виставити Хіба це погано?
АКБ може тріснути хіба якщо на неї вальнути 50+A. За наявності запобіжника на 10А це неможливо.

Та й за усю свою понад 40-літню автомобільну кар'єру не пригадую жодного випадку переполюсовки з помилки (ттт). Тобто спеціальний електронний захист від неї - це рішення хіба для блондинок.

Але ми тут обговорюємо конкретно переробки в зарядне БЖ від ПК. Де в усіх варіаціях регульованого обмеження струму з шунтом є побічне явище неминучої зміни кінцевої напруги.
Що призводить до необхідності так само особисто контролювати процес зарядки, як то робиться в варіанті з простим потенціометром, що регулює вихідну напругу.

А так я цілком допускаю що існують продвинуті спеціалізовані зарядки, в яких на початку завдаєш бажаний струм і кінцеву напругу (а також регулюєш криву зменшення струму по мірі зарядки) - і вони його автиматично підтримують протягом усього циклу зарядки. Без впливу фактору внутрішнього опору батареї.
vigera вне форума   Ответить с цитированием