Показать сообщение отдельно
Старый 28.01.2023, 17:42   #315
kreshnot
Модератор
 
Аватар для kreshnot
 
Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,464
Сказал(а) спасибо: 3,136
Поблагодарили 6,527 раз(а) в 3,171 сообщениях
Вес репутации: 73
kreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Мене не так цікавить проблема зниження пускового току,як більш стрибок струму при запуску Імпульсного Зарядного пристрою.З трансформаторними "лінейниками" там усе просто.
А з переробленим з компа БЖ НІ.(мається на увазі варіант без регулятора тока).Ставив на вхід модуль повільного пуску який зробив для болгарки,але тут він не спрацював.БЖ не запускається,поки на нього не надійде хоч би 150 вольт.Такого великого стрибка як при включенні з розетки 220 вже не було,але все одно спостерігається негатив.
Треба щоб повільно зростала напруга в низковольтажній частині.
Пробував варіанти з конденсаторами-щось не дуже.
Хотілось би щось попростіше,але на жаль прийдеться "городити".
по первичке поставить NTC-термистор ,по вторичке резистор 0.5-1 Ом 30ват

Цитата:
Позиционируется как регулятор тока.
можно сказать регулятор тока,напряжение увеличиваешь - ток больше и на оборот
kreshnot на форуме   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: