Показать сообщение отдельно
Старый 23.07.2023, 18:55   #43
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 807
Сказал(а) спасибо: 445
Поблагодарили 1,179 раз(а) в 556 сообщениях
Вес репутации: 32
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kotiaj Посмотреть сообщение
І тут є деякі нюанси, можна сказати навіть лайфхаки, в процедурі вимірювання, щоб ненароком не спалити тестер ( в кращому випадку спалити лише запобіжник в ньому). Інколи може бути значний сплеск струму при підключенні АКБ. Автомобіль автомобілю - різниця, краще перестрахуватись.
Завжди міряю через блок запобіжників , в сучасних машинах на них не економлять .Тому виходить замір поблочний - при такому варіанті сплеск майже не можливий.
sergeyss9 вне форума   Ответить с цитированием