Показать сообщение отдельно
Старый 02.08.2023, 21:58   #49
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,544
Сказал(а) спасибо: 2,185
Поблагодарили 3,178 раз(а) в 1,604 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Нормальна таблиця для зарядки в умовах акумуляторного цеху, з рекомендаціями згідно теорії. І для перестраховки попередження для особливо-обдарованих акумуляторщиків (виділене жовтим) - ні в якому разі не заряджати літій-іонні акумулятори та іншу "екзотику" не спеціалізованими зарядними пристроями, щоб не підірвати цех і не покалічитись самому.
Але термін служби АКБ від цих усіх таблиць та теорій залежить відсотків на 5...10, решта 90...95% залежить від якості самої АКБ з заводу та справності системи зарядки та пуску автомобіля. Якщо висловитись трохи утріруючи, то на якісній батареї та справному автомобілі можна проїздити більше 10 років і навіть не знати де взагалі ця АКБ стоїть в тому ж автомобілі.
І ще на рахунок 14,5-14,8 вольт в бортовій мережі - це дуже багато, особливо літом. Батареї будуть википати та здуватись, а то й ще гірше... Як правило, в сучасних авто напруга не перевищує 14,2В ( та й в не сучасних також). Регулювання по сезонам літо/зима (як було колись в старих газонах, зілах та камазах) або відсутнє взагалі, або це може бути "покладено на плечі" бортового комп'ютера в "продвинутіших" машинах.
kotiaj на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: