Дякую за реагування на мій допис. Всі відповіді мають право на існування, але ви неуважно читали написане. Постараюсь коротко пояснити свої міркування.
Цитата:
Сообщение от kotiaj
... Можливо якийсь обрив у первичному колі ??? (від вилки до тр-ра). Можна "на холодну" продзвонити звичайним тестером...
|
Обрив у даному випадку можна виключити, оскільки
Цитата:
Сообщение от BodiaK
...Вхідний опір первинної обмотки трансформатора 75 ом...
|
Додам, що опір вторинки 0,8 ом та вихідна напруга на вторинці, хоча і занижена, але присутня.
Цитата:
Сообщение от kotiaj
...Інша версія, це міжвиткове в самому тр-рі...
|
Як варіант,
тому і попросив при можливості, замірити вхілний опір первинної обмотки та вихідну напругу на вторинці.
Сам трансформатор без навантаження(вторинка, як ви сказали виводи у "повітрі")нагрівається градусів 30-35. Під час зарядки АКБ трохи більше, десь під 50 градусів, що цілком логічно, адже ноги не потіють лише у мертвого.

Діодний міст також перевірений.
Цитата:
Сообщение от kotiaj
...Розібратись з напругою на виході тр-ра надіюсь труднощів не повинно виникнути...
|
Перемотувати силовик? Шкіра вичинки не варта.
Цитата:
Сообщение от kotiaj
...напруга живлення мікросхеми береться безпосередньо з вихідних клем самого аккумулятора...
|
Знову неуважно дивились: "мінус" через R12, зелений світлодіод на 8 ніжку МС, "плюс" через R1 на 16 ніжку МС і АКБ тут ні при чому. Згідно gatasheet живлення мікросхеми від 3 до 18 вольт. Скоріше за все
Цитата:
Сообщение от BodiaK
... Підозра падає саме на цей трансформатор....
|
і тому
Цитата:
Сообщение от kotiaj
...можна сказати лише одне: поки не буде на виході вторички приблизно (і не меньше) 20В, "кіна" не буде...
|
P.S.Прохання про заміри залишається актуальним.