Показать сообщение отдельно
Старый 28.11.2023, 12:56   #104
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,542
Сказал(а) спасибо: 2,174
Поблагодарили 3,173 раз(а) в 1,602 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kreshnot Посмотреть сообщение
рано списывать,ведь ничего не проверялось...
100% згідний. Існує правило "хорошого тону", яке гласить - перед тим як щось "перешивати" треба впевнитись у справності "заліза".
Я трохи досліджував питання. Те що я описав вище - це не одиночний випадок, а типовуха, яка не дуже афішується та роздувається (на сайті їх техпідтримки по даній проблемі користувачів - морозяться), щоб не відлякувати потенційних покупців. В принципі роблять те що й повинна робити люба техпідтримка - кажуть присилайте в сервіс.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: