Показать сообщение отдельно
Старый 19.07.2024, 14:56   #1145
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,726
Сказал(а) спасибо: 7,828
Поблагодарили 17,523 раз(а) в 7,207 сообщениях
Вес репутации: 86
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Масові збої у роботі комп’ютерних систем: як відновити роботу Windows розповіли у Держспецзв’язку

Зранку 19 липня ряд організацій в Україні та світі зіштовхнулись з проблемою запуску комп’ютерів, які функціонують на операційній системі Microsoft Windows та використовують програмне забезпечення CrowdStrike Falcon. Зокрема, у нашій країні про збої в роботі повідомляли «Нова пошта», Monobank, банк Sense та мобільний оператор Vodafone
.
1:

За даними Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, організації в Україні, на яких вплинула зазначена проблема, вже повністю або частково відновили свою роботу.

Фахівці Держспецзв’язку рекомендують скористатись інструкціями CrowdStrike для швидкого розв’язання цієї проблеми:

Завантажте Windows у безпечному режимі або середовищі відновлення Windows
Перейдіть до каталогу C:\Windows\System32\drivers\CrowdStrike
Знайдіть файл з назвою «C-00000291*.sys», і видаліть його
Перезавантажте комп’ютер або сервер
Рекомендується застосувати зазначений спосіб, поки CrowdStrike працює над усуненням проблеми і не надасть офіційної інформації.


Для отримання допомоги Держспецзв’язку можна звернутися до Урядової команди реагування CERT-UA: incidents@cert.gov.ua, тел.+38 (044) 281-88-25.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием