Показать сообщение отдельно
Старый 15.12.2024, 15:14   #392
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,541
Сказал(а) спасибо: 2,165
Поблагодарили 3,170 раз(а) в 1,601 сообщениях
Вес репутации: 47
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Я б спочатку взяв того амперметра в зборі, так як стояв в ЗП, включив його до автомобільної АКБ послідовно з нормальним тестером в режимі 20А та нормальним навантаженням (хоча б ампер 15...18 через ту "гірлянду") і оцінив адекватність його показів. Якщо немає 20А тестера, то хоча б 10А і забезпечити струм біля 9А. А далі вже можна щось мудрувати. Можливо там кулібіни втулили що попало під руки: амперметра від одного, а шунта від незрозуміло чого іншого. От тобі і секас в 63 роки, щоб молодість згадати.
P.S. Інший алгоритм - це відкинути шунт зовсім і подивитись на який струм розрахована та головка без шунта. Таке враження, що там хтось схрестив бульдога з носорогом...щоб майстри-послідовники мали з чим помахатись.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: