Я б спочатку взяв того амперметра в зборі, так як стояв в ЗП, включив його до автомобільної АКБ послідовно з нормальним тестером в режимі 20А та нормальним навантаженням (хоча б ампер 15...18 через ту "гірлянду") і оцінив адекватність його показів. Якщо немає 20А тестера, то хоча б 10А і забезпечити струм біля 9А. А далі вже можна щось мудрувати. Можливо там кулібіни втулили що попало під руки: амперметра від одного, а шунта від незрозуміло чого іншого. От тобі і секас в 63 роки, щоб молодість згадати.
P.S. Інший алгоритм - це відкинути шунт зовсім і подивитись на який струм розрахована та головка без шунта. Таке враження, що там хтось схрестив бульдога з носорогом...щоб майстри-послідовники мали з чим помахатись.
|