Цитата:
Сообщение от kotiaj
Я б спочатку взяв того амперметра в зборі, так як стояв в ЗП, включив його до автомобільної АКБ послідовно з нормальним тестером в режимі 20А та нормальним навантаженням (хоча б ампер 15...18 через ту "гірлянду") і оцінив адекватність його показів. Якщо немає 20А тестера, то хоча б 10А і забезпечити струм біля 9А. А далі вже можна щось мудрувати. Можливо там кулібіни втулили що попало під руки: амперметра від одного, а шунта від незрозуміло чого іншого. От тобі і секас в 63 роки, щоб молодість згадати.
|
Чесно скажу - такій логіці я і слідую, але нині в неділю вже колупати нічого не буду, гріх...а амперметр целочний, пломби ще ньому стояли, коли я його відкривав, і всередині нічого не колупано, це точно. Подякував