Показать сообщение отдельно
Старый 29.06.2025, 14:20   #301
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,580
Сказал(а) спасибо: 2,243
Поблагодарили 3,268 раз(а) в 1,639 сообщениях
Вес репутации: 49
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kyk Посмотреть сообщение
...Схема вротьбы и есть....со световой индикацией куда и как не пойму нужно ставить диод или нет и куда именно подключить если на поворотники...
Якщо є схема, то по ній і підключати. На повороти для їх розв'язки ставити не просто діод, а діоди, один на ліву сторону, другий на праву, напруга буде подаватись на середню точку (аноди діодів). Можна й без діодів, але тоді при включенні любого повороту буде моргати аварійка. Якщо готові до такого екстриму, то можна й без діодів. (хоча ці діоди вже можуть бути присутніми в платі управління ЦЗ і є два окремих виходи на ПП та ЛП).
Якщо електромагніт замка багажника споживає великий струм, а реле в самій сигналці відносно слабеньке, то може й треба ставити якесь потужніше реле, але то треба дивитись що на чому зібрано.
kotiaj на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: