|
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
![]() |
#27 |
Модератор
![]() Регистрация: 17.07.2007
Ресивер: Дрим 500, Openbox® SX4. U2CВ6
Адрес: Украина
Сообщений: 14,092
Сказал(а) спасибо: 1,017
Поблагодарили 5,978 раз(а) в 2,902 сообщениях
Вес репутации: 58 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
TNS Україна: з російської музики українці переходять на "своє"
![]() Українці в містах 50 тис+ втрачають інтерес до російським артистам і слухають "своє". Дослідження розміщено на tns-ua.com Як показує дослідження TNS MMI, в 2015 році в містах України 50 тис.+, відбулося різке падіння частки населення, яка слухає музику російських виконавців. У той же час, кількість прихильників української музики з 1 кварталу 2013 року зросла майже на 6%. Так, вперше за 5 років (починаючи з 2011 року) українська поп-музика стала популярнішою російської. ![]() Спостерігається зростання двох стилів: популярної української музики та української рок-музики. У 2011 році 15% респондентів слухали український рок, тоді як в 2015 їх стало 20%. Протягом останніх 5 років українська музика стає популярнішим по всіх регіонах України. Якщо говорити саме про поп-музиці, - за останній рік, у порівнянні з 1 кварталом 2014 року, кількість прихильників українських виконавців, росте тільки в Південному (на 4,7%) і Східному регіоні (на 2,1%), а в інших регіонах значних змін у частці слухачів не сталося. ![]() У 2015 році особливою популярністю користується музика "Океану Ельзи" і Скрябіна, кількість слухачів останнього зросла у 2,5 рази порівняно з 2014 роком. Найбільш значні втрати аудиторії – у Ані Лорак, але, незважаючи на це, залишається в ТОП-5 виконавців, чия творчість подобається опитаним. Дані дослідження MMI за 1 квартал 2011-2015 роки (збір даних в березні): Населення України 12-65 років, у містах 50 тисяч+ (крім АРК і зони АТО) Вибіркова сукупність: 5000 респондентів Дослідження MMI проводиться на постійній основі, щоквартально, за ініціативою компанії TNS Респондентам пропонувалося вибрати виконавців і стилі музики зі списку, складеного компанією TNS Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP. TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень. http://www.mediabusiness.com.ua/cont...43670/lang,ru/
__________________
Водку мы пьем для запаха - а дури нам своей хватает! Любовь приходит, любовь уходит, а выпить хочется всегда. |
![]() |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
ТВ Новости 2015 | FCBB2001 | Архив новостей | 431 | 31.12.2015 15:47 |
Транспондерные новости по дням 2015 | SLAVASAM | Архив новостей | 386 | 25.12.2015 18:14 |
Новости музыкальных каналов 2010-2014 | SLAVASAM | Архив новостей | 689 | 22.12.2014 10:50 |