|
Флейм Общение на любые темы |
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
![]() |
#11 |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,541
Сказал(а) спасибо: 2,165
Поблагодарили 3,170 раз(а) в 1,601 сообщениях
Вес репутации: 47 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Сама по собі лампочка в якості контрольки або сам мультиметр малоінформативні. В парі - зовсім інша справа. І чим ближче потужність контрольки до величини потужності штатного споживача в цьому колі, тим адекватніший висновок можна зробити. В такому випадку по падінню напруги на контрольці можна буде сказати чи дійсно є к.з., чи инапруга просто розподіляється між контролькою та корисним навантаженням (штатним споживачем автомобіля) пропорційно їх потужності. При бажанні можна і більш-меньш точно порахувати потужність споживача. На практиці мабуть не знайдеться автоелектриків, які будуть сідати і щось там для чогось вираховувати, для них і так все зрозуміло, але для теорії, як кажуть, "хай буде".
|