Показать сообщение отдельно
Старый 24.01.2023, 13:03   #291
vigera
Местный
 
Регистрация: 24.03.2014
Ресивер: WV T62D, KII Pro S905 DVB T2/S2/C 2/16G
Сообщений: 158
Сказал(а) спасибо: 57
Поблагодарили 161 раз(а) в 71 сообщениях
Вес репутации: 13
vigera скоро придёт к известностиvigera скоро придёт к известности
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Сульфатация-естественный процесс ,сделать из г....на конфету трудно.Вот конфету в г...-нет проблем
Все вірно. Але, з мого досвіду, у більшості випадків з часом відбувався процес поступового осипання пластин на дно банки, в результаті чого вона почила підкорочувати і батарея висідала спочатку за місяць-два, а з часом все швидше.
Нарід же у подібних випадках тішив себе думкою що "десульфатує" її і все минеться.
Рідше (як правило при спробі запуску двигуна на морозі з розрядженої АКБ) траплявся розрив пластин біля мінусової клеми з підняттям їх та КЗ на перемичку.

На початку 90-х у другому випадку я розрізав корпус і прокладав фторопластову прокладку щоб продовжити життя аккуму.

Але все то робилося від безгрошів'я та дефіциту і підпадало під визначення "не поможе святий боже..."
vigera вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
 
Загрузка...