Цитата:
Сообщение от vigera
Все вірно. Але, з мого досвіду, у більшості випадків з часом відбувався процес поступового осипання пластин на дно банки, в результаті чого вона почила підкорочувати і батарея висідала спочатку за місяць-два, а з часом все швидше.
Нарід же у подібних випадках тішив себе думкою що "десульфатує" її і все минеться.
Рідше (як правило при спробі запуску двигуна на морозі з розрядженої АКБ) траплявся розрив пластин біля мінусової клеми з підняттям їх та КЗ на перемичку.
На початку 90-х у другому випадку я розрізав корпус і прокладав фторопластову прокладку щоб продовжити життя аккуму.
Але все то робилося від безгрошів'я та дефіциту і підпадало під визначення "не поможе святий боже..." 
|
сульфатация пластин это не осыпание
если хотели продлить жизнь акб,нужно было вымыть дистиллированной водой
на дне корпуса имеются ячейки (углубления) для отложений,а вставив "прокладку" вы подпираете пластины снизу и осыпаясь начинается замыкание пластин сбоку