Показать сообщение отдельно
Старый 24.01.2023, 19:43   #296
kreshnot
Модератор
 
Аватар для kreshnot
 
Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,464
Сказал(а) спасибо: 3,136
Поблагодарили 6,527 раз(а) в 3,171 сообщениях
Вес репутации: 73
kreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспоримаkreshnot репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vigera Посмотреть сообщение
Все вірно. Але, з мого досвіду, у більшості випадків з часом відбувався процес поступового осипання пластин на дно банки, в результаті чого вона почила підкорочувати і батарея висідала спочатку за місяць-два, а з часом все швидше.
Нарід же у подібних випадках тішив себе думкою що "десульфатує" її і все минеться.
Рідше (як правило при спробі запуску двигуна на морозі з розрядженої АКБ) траплявся розрив пластин біля мінусової клеми з підняттям їх та КЗ на перемичку.

На початку 90-х у другому випадку я розрізав корпус і прокладав фторопластову прокладку щоб продовжити життя аккуму.

Але все то робилося від безгрошів'я та дефіциту і підпадало під визначення "не поможе святий боже..."
сульфатация пластин это не осыпание
если хотели продлить жизнь акб,нужно было вымыть дистиллированной водой
на дне корпуса имеются ячейки (углубления) для отложений,а вставив "прокладку" вы подпираете пластины снизу и осыпаясь начинается замыкание пластин сбоку
kreshnot на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: