Показать сообщение отдельно
Старый 03.08.2023, 13:28   #3
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,544
Сказал(а) спасибо: 2,185
Поблагодарили 3,178 раз(а) в 1,604 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Заказав собі нову АКБ на 56 А...У Мене на Хундай генератор видає 55 А
Це трохи не зовсім взаємопов'язані поняття. Головне щоб сам аккумулятор помістився в нішу автомобіля. А генератор, який може видати 55А в теорії запросто справиться і з зарядкою 180А*Г АКБ (і всім буде добре - і батареї, і генератору). Колись давно, ще коли купити хоч якогось аккумулятора було не так вже й просто, деякі водії-камазисти прилампічували в багажники своїх москвичів-жигулів один камазовський аккумулятор і їздили з ним в вус не дуючи. Звичайно, є й нюанси які можна довго й нудно розказувати, тому бажано притримуватись принципу "що занадто - то не здраво".
Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
...По рекламі він Свинцево-кислотний,але на деяких форумах та інтернет-магазинах пишуть ,що Вони Са.На сайті Варти пишуть,що необслуговуємі АКБ ідуть з добавкою Са....Так Кому вірити?...
Апріорі кальциновані АКБ не перестають бути свинцево-кислотними. Зараз мабуть переважну більшість АКБ роблять кальцинованими.
P.S.: на рахунок того, що АКБ більшої ємності не буде встигати заряджатись, можна дати контрвідповідь - що він просто не буде встигати і розряджатись. Тобто, скільки енергії витратилось при стартерному пускові, приблизно стільки і витратиться потім при зарядці, незалежно від того, якої ємності АКБ.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: