|
Флейм Общение на любые темы |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
|
![]() |
#1 | |
Пользователь
![]() Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 39
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 30 раз(а) в 18 сообщениях
Вес репутации: 18 ![]() |
![]() Цитата:
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details" Далі натиснути кнопку "Returns/refunds" Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки. Якщо просто писали продавану, то це не туди, продаван вас просто проігнорує. Потрібно відкрити спір. PS Мені було в одній посилці прислали два товара, які я не замовляв Гроші повернули на повну вартість замовлення, товар залишився як бонус. |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#2 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,720
Сказал(а) спасибо: 7,815
Поблагодарили 17,514 раз(а) в 7,203 сообщениях
Вес репутации: 86 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Так і зробив.Дякую за допомогу.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Jtag с КИТАЯ. | vasa43 | Globo, Digital, Opticum, Orton | 6 | 04.03.2017 23:27 |