Тем: 4,487, Сообщений: 351,622, Пользователи: 158,321
На форуме: 55

Вернуться   Форум VolSat > Разное > Флейм

Важная информация


Флейм Общение на любые темы

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра Language
Старый 07.10.2024, 19:59   #121
vigera
Местный
 
Регистрация: 24.03.2014
Ресивер: WV T62D, KII Pro S905 DVB T2/S2/C 2/16G
Сообщений: 152
Сказал(а) спасибо: 56
Поблагодарили 151 раз(а) в 67 сообщениях
Вес репутации: 12
vigera скоро придёт к известностиvigera скоро придёт к известности
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
.Чи в рубриці-відкрити спровадження?[/B]Я ніколи не займався подібним
На відкриття диспуту алі дає 14 днів з моменту отримання товару.
Там все просто, діяти треба за запропонованим ними шаблоном, описавши проблему з додаванням доказів у фото-відео.

Безліч разів то робив і у переважній кількості випадків повертав кошти.
vigera вне форума   Ответить с цитированием
Старый Сегодня, 07:17   #122
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,138
Сказал(а) спасибо: 7,108
Поблагодарили 16,182 раз(а) в 6,657 сообщениях
Вес репутации: 75
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vigera Посмотреть сообщение
На відкриття диспуту алі дає 14 днів з моменту отримання товару.
Там все просто, діяти треба за запропонованим ними шаблоном, описавши проблему з додаванням доказів у фото-відео.

Безліч разів то робив і у переважній кількості випадків повертав кошти.
Продавцю написав.Надав докази.Але поки "тиша".
Може є можлиаість якось звернутися напряму до основників платформи.На "Джум" таке є.Там звертаєшся до служби підтримки і всі проблеми вони вирішують самі, до продавця не треба звертатися.
А на Алі щось не знайшов такого пункту щоб поскаржитися.Може погано шукав.
Якщо Хто знає-підскажіть,краще з скриншотами.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Старый Сегодня, 09:19   #123
Serg_ir
Новичок
 
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 23
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 9 раз(а) в 6 сообщениях
Вес репутации: 0
Serg_ir пока неопределено
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Продавцю написав.Надав докази.Але поки "тиша".
Може є можлиаість якось звернутися напряму до основників платформи.На "Джум" таке є.Там звертаєшся до служби підтримки і всі проблеми вони вирішують самі, до продавця не треба звертатися.
А на Алі щось не знайшов такого пункту щоб поскаржитися.Може погано шукав.
Якщо Хто знає-підскажіть,краще з скриншотами.
На алі інший алгоритм. Спочатку дають можливість продавану домовитись. Він може запропонувати часткову компенсацію або заміну товару.
От якщо з продаваном не домовитесь, то в спір вступає підтримка алі і вирішує спір як третейський суддя.
Зазвичай якщо справа "дохла" продаван не відписується і тоді через якийсь час рішення приймає підтримка алі.
Якщо відкрили спір, чекайте, обов'язково буде реакція.
Serg_ir на форуме   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый Сегодня, 09:25   #124
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,138
Сказал(а) спасибо: 7,108
Поблагодарили 16,182 раз(а) в 6,657 сообщениях
Вес репутации: 75
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Serg_ir Посмотреть сообщение
На алі інший алгоритм. Спочатку дають можливість продавану домовитись. Він може запропонувати часткову компенсацію або заміну товару.
От якщо з продаваном не домовитесь, то в спір вступає підтримка алі і вирішує спір як третейський суддя.
Зазвичай якщо справа "дохла" продаван не відписується і тоді через якийсь час рішення приймає підтримка алі.
Якщо відкрили спір, чекайте, обов'язково буде реакція.
Зрозумів.Дякую.Буду чекати,подивимось на реакцію.Да Джумі без проблем повернули гроші і товар залишили.Та по їхньому ЦЕ копійки для таких об'ємів торговлі.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый Сегодня, 09:50   #125
Serg_ir
Новичок
 
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 23
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 9 раз(а) в 6 сообщениях
Вес репутации: 0
Serg_ir пока неопределено
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Зрозумів.Дякую.Буду чекати,подивимось на реакцію.Да Джумі без проблем повернули гроші і товар залишили.Та по їхньому ЦЕ копійки для таких об'ємів торговлі.
Ви-ж точно відкрили спір??
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details"
Далі натиснути кнопку "Returns/refunds"
Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази
Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки.

Якщо просто писали продавану, то це не туди, продаван вас просто проігнорує.
Потрібно відкрити спір.


PS
Мені було в одній посилці прислали два товара, які я не замовляв
Гроші повернули на повну вартість замовлення, товар залишився як бонус.
Serg_ir на форуме   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый Сегодня, 11:23   #126
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,138
Сказал(а) спасибо: 7,108
Поблагодарили 16,182 раз(а) в 6,657 сообщениях
Вес репутации: 75
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Serg_ir Посмотреть сообщение
Ви-ж точно відкрили спір??
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details"
Далі натиснути кнопку "Returns/refunds"
Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази
Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки.
Так і зробив.Дякую за допомогу.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый Сегодня, 11:35   #127
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 725
Сказал(а) спасибо: 383
Поблагодарили 1,049 раз(а) в 493 сообщениях
Вес репутации: 26
sergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордитсяsergeyss9 за этого человека можно гордится
По умолчанию

При проблемах одразу подаю на повернення коштів , з продаванами дуже рідко можна щось вирішити . Як правило наобіцяють золоті гори , і в замін нічого не відправлять , хоча бувають виключення.

Алгоритм такий:

Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


Скрытый текст (вы должны войти под своим логином или зарегистрироваться и иметь 1 сообщение(ий)):
У вас нет прав чтобы видеть скрытый текст, содержащейся здесь.


В полі Refund method можна вибрати повернення на карту , або бонусний рахунок (бонуси підтягуються автоматично при оплаті) .Нижче можна написати (нема різниці якою мовою , але краще англійською) який продавець козел і все що думаєте про нього і лайно яке він прислав .
sergeyss9 на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Старый Сегодня, 12:39   #128
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,138
Сказал(а) спасибо: 7,108
Поблагодарили 16,182 раз(а) в 6,657 сообщениях
Вес репутации: 75
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sergeyss9 Посмотреть сообщение
В полі Refund method можна вибрати повернення на карту , або бонусний рахунок (бонуси підтягуються автоматично при оплаті) .Нижче можна написати (нема різниці якою мовою , але краще англійською) який продавець козел і все що думаєте про нього і лайно яке він прислав .
Так і робив.Тільки заміна "бонус" на "повернення на карту".Найблищим часом завом робити не збираюсь.Крім того доклав скр... з тестами.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Jtag с КИТАЯ. vasa43 Globo, Digital, Opticum, Orton 6 04.03.2017 23:27

DigitalOcean Referral Badge

Текущее время: 14:17. Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua