Тем: 4,592, Сообщений: 360,621, Пользователи: 159,829
На форуме: 35

Вернуться   Форум VolSat > Общий > Общий форум по спутниковой тематике

Важная информация


Закрытая тема
 
Опции темы Опции просмотра Language
Старый 01.02.2020, 11:38   #1
mukha22
Заблокирован
 
Регистрация: 31.01.2013
Ресивер: Sat-Integral S-1210 HD Aron
Адрес: Україна
Сообщений: 1,811
Сказал(а) спасибо: 125
Поблагодарили 1,987 раз(а) в 858 сообщениях
Вес репутации: 0
mukha22 на пути к лучшему
По умолчанию

Viasat і XtraTV – про перші результати кодування каналів на супутнику

Як легальні оператори переживають бум підключень після кодування сигналу 22 телеканалів на супутнику, наскільки зросла кількість їхніх абонентів і чи виправдовують перші результати раніше зроблені прогнози.

День X, на який з тривогою чекав український ринок платного телебачення, зрештою настав. У ніч на 29 січня чотири найбільші медіагрупи – StarLightMedia, «1+1 медіа», «Медіа Група Україна» та «Інтер медіа груп» – таки закодували сигнал своїх 22 телеканалів на супутнику. Тепер третина глядачів може змінити чи вже змінила тип прийому телевізійного сигналу.
:


За даними соціологічного дослідження, проведеного в березні 2019 року на замовлення «1+1 медіа» (опитано 1000 абонентів супутникового телебачення віком старше 18 років по всій Україні, за винятком Криму та ООС), 45%, або 2 млн користувачів супутникового ТБ планували вибрати платний тип підключення, у тому числі: кабель – 18%, IPTV/OTT – 14%, DTH (платні супутникові платформи) – 13%. У цифровий ефір (наразі безкоштовна технологія) планували перейти 27%, а ще 14% хотіли залишитися з безкоштовним супутниковим ТБ без каналів медіагруп.

Для аналізу результатів кодування індустрії потрібен час. А про результати перших двох днів, що минули від дня X, розказали представники двох легальних супутникових платформ: Viasat та XtraTV. Кожна з них сподівається отримати 50% DTH-ринку.

Активність користувачів, які прагнули підключитись до офіційних операторів, у січні була така висока, що медіагрупи перенесли дату кодування на тиждень. Про те, чи встигають Viasat і XtraTV підключити всіх охочих, скільки абонентів уже підключили і які пакети стали найпопулярнішими, розповіли директор із продажів Viasat Антон Юр’єв і директор XtraTV Юрій Чередніченко.

- Скільки нових підключень абонентів відбулось після оголошення планів медіагруп закодуватися на супутнику?

Антон Юр’єв: Підключення до послуги супутникового телебачення Viasat збільшилось в рази. Наразі цифра складає більше 150 тис. абонентів.

Юрій Чередніченко: Активність, яку ми почали відчувати стосовно звернень клієнтів щодо кодування, почалася на початку жовтня 2019 року. З кожним тижнем кількість клієнтів, яких цікавило це питання, зростала. Звичайно, зростала і кількість тих користувачів, які відразу прийняли рішення продовжувати переглядати супутникове ТБ, і підключили послугу XtraTV. Якщо говорити про кількість підключень, то з жовтня по січень, ми залучили приблизно 60 тис абонентів.

- На який місяць припав пік підключень? Чи, на вашу думку, він триватиме?

А.Ю.: Попри початок інформування абонентів ще з вересня 2019 року, пік підключень припав на січень і триває досі. Саме через це ми були вимушені звернутися до медіагруп із проханням про перенесення дати кодування супутника на один тиждень, аби надати послуги якомога більшій кількості абонентів.

Ю.Ч.: Ми очікували, що піковим місяцем щодо підключення послуг має бути січень. Так воно фактично і сталося. Вже з другого тижня січня кількість охочих підключити послугу XtraTV зросла в декілька разів. Думаю, що розвиток платного супутникового ТБ буде тривати до 6-9 місяців більш активно, далі, звичайно, активність впаде. Але ми точно розуміємо, що бум не буде тимчасовим. Це довгий шлях.

- Скільки угод укладали щодня?

А.Ю.: У дні найбільшого навантаження ми здійснювали до 6 тис. нових підключень.

Ю.Ч.: День від дня відрізняється. Особливо, якщо ми будемо говорити про січень. У святкові дні кількість підключень прогнозовано падала, перед святами (у грудні та після Різдвяних свят) варіювалася – від 700 до 2500 підключень на день.

- З яких регіонів до вас зверталось найбільше абонентів (і чи відстежує це компанія)?

А.Ю.: Ми отримуємо звернення з усіх регіонів України пропорційно до проникнення покриття супутникового телебачення.

Ю.Ч.: Звичайно, компанія відстежує дані по абонентах, які фактично вже підключають послугу. Який регіон, яке місто та навіть населений пункт. Найактивніші регіони – це Захід України. Є також велика активність у Центральній Україні, окремі області на Сході на Півдні.

- Які основні труднощі виникали при підключенні?

А.Ю.: У зв’язку з відкладанням абонентами супутника завчасного переходу на закодований сигнал, з початку 2020 року ми спостерігаємо підвищений попит на підключення до послуг, що позначився на створенні великих черг до майстрів з налаштування, а також на зростанні навантаження на call-центр у сотні разів.

Тому в наших інформаційних повідомленнях абонентам ми не перестаємо наголошувати, що підключити новий тюнер дуже просто і кожному під силу зробити це самостійно. Зокрема, деякі моделі навіть мають функцію автоматичного пошуку супутників. Після підключення тюнера необхідно зателефонувати до Центру інформаційної підтримки та активувати послугу.

Ю.Ч.: Користувачам, які вже переглядали супутникове ТБ, необхідно виконати всього одну дію: замінити свій старий супутниковий приймач на новий. Але, знову-таки, справдилися наші певні побоювання: технічний стан супутникових тарілок багатьох користувачів був не найкращим, адже з часу, коли були встановлені перші супутникові тарілки, минуло вже 10-12 років. Тому в певного відсотка абонентів були складнощі з налаштуванням, і таким абонентам ми максимально швидко намагаємось надати сервісну допомогу нашого партнера (дилера чи інсталятора). Звичайно, зараз партнери надзвичайно завантажені роботою з новими підключеннями, але сервісні функції все одно важливі, тож ми знаходимо баланс і порозуміння в цьому процесі.

Наш call-центр також працює у режимі нон-стоп, адже багато клієнтів лише знайомляться із сервісом, оплатою та можливістю самостійно керувати своєю послугою. Наші консультанти готові відповісти на всі питання і полегшити процес адаптації для наших нових клієнтів.

- Які пакети обирають нові абоненти (базові, преміальні, акційні тощо)?

А.Ю.: Одним з найбільш популярних пакетів серед нових абонентів є пакет «Сімейний», до якого входять як українські національні канали, так і канали родини Viasat, а також популярні розважальні канали (кіно, спорт, пізнавальні). Своїх глядачів знайшли і преміальні пакети зі світовими каналами-хітами та каналами в HD-якості. Також попитом користується пакет «Національний».

Ю.Ч.: Очікувано, більшість клієнтів виявляють бажання продовжувати переглядати основні українські канали медіагруп. І тому попит на пакети «Xtra Національний» і «Xtra Старт» значний. Але є зацікавленість і в розширених, преміальних пакетах «Xtra Комфорт» і «Xtra Максимум». Звичайно, своя стабільно зростаюча аудиторія є в наших ексклюзивних пакетів «Футбол» і «СуперСпорт».

Власне, більш чітке розуміння, як розподіляться пріоритети наших клієнтів будемо мати в лютому.

- Наскільки результати останніх трьох місяців (після початку блекаутів) виправдали ваші розрахунки на притік абонентів?

Ю.Ч.: Більш ніж ми очікували, запевняю.

- Згідно з оприлюдненими прогнозами «1+1 медіа», які підтримували інші медіагрупи, 45% користувачів безкоштовного супутника (2 млн абонентів) мають перейти в платний сегмент, зокрема 13% - стати абонентами DTH-платформ. Перші результати підключень відповідають цим прогнозам?

А.Ю.: Динаміка підключень до кодування супутника знаходиться в межах наших очікувань. Але основна частина клієнтів має підключитися після кодування. Тому про результати говорити ще зарано.

Ю.Ч.: Наразі рано говорити про певні результати. Поки що підключалися ті користувачі, які заздалегідь вирішили питання щодо перегляду каналів на супутнику, до хвилі ажіотажу. Левова ж частка клієнтів буде приймати рішення вже після фактичного кодування каналів медіагрупами. Думаю, нам варто буде поговорити про наші очікування та фактичні результати вже восени.
mukha22 вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Интерактивное цифровое телевидение в Украине. Cotea IPTV (Интерактивное цифровое телевидение) 20 04.03.2024 08:31
В Украине спутниковые антенны могут убрать с крыш Alximik Общий форум по спутниковой тематике 33 07.11.2013 20:24

DigitalOcean Referral Badge

Текущее время: 17:34. Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua