Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,600
Сказал(а) спасибо: 7,659
Поблагодарили 17,261 раз(а) в 7,091 сообщениях
Вес репутации:
84
Вопрос такого плана.
На Али продают вот такую насадку для прокачки тормозной системы.(см.скр..)
Написано,что может прокачивать один человек.
Непонятно,в ней вмонтирован обратный клапан или нет?
Может кто уже брал такую приблуду?
-------------------------------------------------------
Я для прокачки использую обратный клапан от Ваз-а.Тогда не нужно постоянно открывать и закрывать штуцер.Просто нажал на педаль 2-3 раза,потом штуцер закрутил-и готово.
Изображения
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
03.11.2024, 19:27
#2
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 801
Сказал(а) спасибо: 437
Поблагодарили 1,163 раз(а) в 550 сообщениях
Вес репутации:
30
Цитата:
Сообщение от
RW011
Вопрос такого плана.
На Али продают вот такую насадку для прокачки тормозной системы.(см.скр..)
Написано,что может прокачивать один человек.
Непонятно,в ней вмонтирован обратный клапан или нет?
Может кто уже брал такую приблуду?
-------------------------------------------------------
Я для прокачки использую обратный клапан от Ваз-а.Тогда не нужно постоянно открывать и закрывать штуцер.Просто нажал на педаль 2-3 раза,потом штуцер закрутил-и готово.
Використовую трубочку від звичайної медичної крапельниці , кінець опускаю в пластикову пляшку .Так як вона прозора - то видно бульбашки . Дешево і за кожним парканом продається
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
04.11.2024, 12:44
#3
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,600
Сказал(а) спасибо: 7,659
Поблагодарили 17,261 раз(а) в 7,091 сообщениях
Вес репутации:
84
Цитата:
Сообщение от
sergeyss9
Використовую трубочку від звичайної медичної крапельниці , кінець опускаю в пластикову пляшку .Так як вона прозора - то видно бульбашки . Дешево і за кожним парканом продається
З
обратним клапаном , чи так, "по старинці"-хтось один жме,другий відкручиває чи зажимає штуцер?
З обр.клапаном один чел справляється.Особливо при повній заміні "тормозухи".Просто тисни на педаль...
------------------------------------------------------------------------
Питання було про
ЦЮ насадку,
Є в ній клапан чи немає?
Задавав питання і на спец. форумі по
авто -ніхто не знає.
Скоріш за все зроблю замовлення та Сам і перевірю,ціна "не кусається".Знайшов дешевше,замовив 2 шт.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Пользователь сказал cпасибо:
04.11.2024, 21:46
#4
Гуру
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,541
Сказал(а) спасибо: 2,161
Поблагодарили 3,165 раз(а) в 1,601 сообщениях
Вес репутации:
47
Цитата:
Сообщение от
RW011
...Питання було про
ЦЮ насадку,
Є в ній клапан чи немає?
...
Та ні, імхо китайці ж не до такої міри лохотронщики, і клапан повинен бути. Якби там його не було, то для чого взагалі та трубочка потрібна?
05.11.2024, 00:09
#5
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 801
Сказал(а) спасибо: 437
Поблагодарили 1,163 раз(а) в 550 сообщениях
Вес репутации:
30
Цитата:
Сообщение от
RW011
З
обратним клапаном , чи так, "по старинці"-хтось один жме,другий відкручиває чи зажимає штуцер?
З обр.клапаном один чел справляється.Особливо при повній заміні "тормозухи".Просто тисни на педаль...
------------------------------------------------------------------------
Питання було про
ЦЮ насадку,
Є в ній клапан чи немає?
Задавав питання і на спец. форумі по
авто -ніхто не знає.
Скоріш за все зроблю замовлення та Сам і перевірю,ціна "не кусається".Знайшов дешевше,замовив 2 шт.
От в тому то і вся фішка - прокачував сам , без сторонньої допомоги ,класичним способом . За рахунок довжини трубки клапан не потрібен (не обов'язковий) . Так як трубка прозора - видно бульбашки і де стара та де нова тормозуха .Навіть за рік вона встигає змінити колір.
А в тих китайських приблудах навряд чи є клапан . Вангую що косоокі продавани і самі не знають
05.11.2024, 09:18
#6
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,600
Сказал(а) спасибо: 7,659
Поблагодарили 17,261 раз(а) в 7,091 сообщениях
Вес репутации:
84
Цитата:
Сообщение от
sergeyss9
От в тому то і вся фішка - прокачував сам , без сторонньої допомоги ,класичним способом . За рахунок довжини трубки клапан не потрібен (не обов'язковий) . Так як трубка прозора - видно бульбашки і де стара та де нова тормозуха .Навіть за рік вона встигає змінити колір.
А в тих китайських приблудах навряд чи є клапан . Вангую що косоокі продавани і самі не знають
Ну, кому як подобається.Як кажуть-Хто як хоче, так и др...е (може).
Чесно кажучі, вперше зустрічаюсь з
такою методікою прокачки .По всім інструкціям і тех.регламентам потрібно
декілька разів натиснути на педаль гальма і зафіксувати педаль в нажатому стані. Потім відкрити штуцер з трубкою яка вставлена в ємкість з гальмовною рідиною.Після випуску бульбашок
штуцер обов'язково закрити. !!!!Інакше після зняття ноги з педалі усе піде назад у систему.І так декілька разів до того часу поки не піде рідина без бульбашок.
Прокачувати можна удвох і самому,тільки в останньому випадку педаль фіксувати якимось килком чи чимось іншим.
----------------------------------------------------------------
Так от,щоб не городити
ЦЕ все Я і користуюсь вже багато років
зворотнім клапаном .Він
не дає рідині рухатися в зворотньому напряму .Відкрив штуцер і просто качай до стану "Тверда педаль".Потім затянути штуцер і зняти трубку з клапаном.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Я думаю що тему поки можна більш не обговорювати,коли прийде замовлення усе перевірю та зроблю висновки.Поки чекую відправки продавцем.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
05.11.2024, 18:14
#7
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 801
Сказал(а) спасибо: 437
Поблагодарили 1,163 раз(а) в 550 сообщениях
Вес репутации:
30
Цитата:
Сообщение от
RW011
Ну, кому як подобається.Як кажуть-Хто як хоче, так и др...е (може).
Чесно кажучі, вперше зустрічаюсь з
такою методікою прокачки .По всім інструкціям і тех.регламентам потрібно
декілька разів натиснути на педаль гальма і зафіксувати педаль в нажатому стані. Потім відкрити штуцер з трубкою яка вставлена в ємкість з гальмовною рідиною.Після випуску бульбашок
штуцер обов'язково закрити. !!!!Інакше після зняття ноги з педалі усе піде назад у систему.І так декілька разів до того часу поки не піде рідина без бульбашок.
Прокачувати можна удвох і самому,тільки в останньому випадку педаль фіксувати якимось килком чи чимось іншим.
.
Так все й відбувалось , писав же - класичним способом
Трубка наповнена рідиною , якщо назад щось і потягне - то тормозуху , а не повітря.
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения
HTML код Выкл.
Текущее время: 15:28 . Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua